de volgende avonturen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kathelijne maessen - WaarBenJij.nu de volgende avonturen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kathelijne maessen - WaarBenJij.nu

de volgende avonturen

Door: kathelijne

Blijf op de hoogte en volg kathelijne

21 April 2006 | Nederland, Amsterdam

wat leuk al die reacties van jullie!!! zo hoef ik nederland nie zo te missen!! haha

nou de avonturen van de afgelopen dagen....
ten eerste de voortgang van onze luxieuze auto!!! nadat loes hem 2 keer tegen een paaltje aan heeft geparkeerd, eefke alles afcrosst met de auto(het is zoals ons vertelt een racing car dusss)en nadat ik hem netjes gekeerd heb op de weg en per ongeluk een klein greppeltje mee nam, wilde onze buurman even uitproberen of de handrem het wel goed deed. waardoor hij de modieuze bumper er half afgereden heeft!!! verder gaat het prima en krijgen we morgen waarschijnlijk een nieuwe auto... haha, hij is verder nog hastikke goed hoor!! alleen de bumper heeft eronder geleden.
owja en we moeten door de achterklep naar binnen want de deur van de bijrijder is kapot en het slot van de bestuurders kant is dolgedraaid.. dus ja dan maar via de achter klep!

ik kon het niet laten om de paardjes op te gaan zoeken hier op het eiland.. en ja super mooie beestjes, allemaal hengsten, echt super mooi. foto's komen nog.. en we gaan binnenkort nog maar eens langs! en maybe kunnen we dan iets regelen of we kunnen uitproberen hoe hard deze gaan!!

verder zijn we naar het sea aquerium geweest (of hoe je dat dan ook schrijft) echt heel gaaf!! ik heb er een nieuw huisdier bij als ik in nederland aan kom!! ja pap en mam, heb ik dat zwembad toch nie voor niks gekocht.. moeten we het alleen nog ff plakken en dan heb ik een mooi kommetje voor zo'n lieve dolfijn!! nee echt was super gaaf. owja niet vergeten ik heb een kus gekregen van een lieve zeeleeuw!!haha lekker slijmerig en stonk behoorlijk uit zijn mond. volgende keer eerst een kauwgommetje.. zou nie verkeerd zijn!
maaaaarrrr zaterdag gaan we waarschijnlijk zwemmen met mijn aanstaande huisdier!! moeten ff een stage contract regelen want dan kunnen we voor de helft van het geld met de dolfijnen zwemmen!! heb er nu al zin in!

zondag zitten we ook al volgeboekt.. we gaan om 6.30 met het schip (wij zeiden bootje maar dat vond die kerel nie zo leuk..) mee om naar klein curacao te varen. we krijgen eerst een ontbijt en 's avonds staat er een heerlijke barbeque op ons te wachten! ik heb er zin in!!

owja nie vergeten ons project... ja we moeten hier ook nog wat doen tenminste..
deze week hebben we niks kunnen doen want we hadden alles al gemaakt wat we konden maken. en helaas hebben we nog geen afspraken kunnen maken met de pleeggezinnen, de voormalige medewerkers van de pleeggezincentrale en de rest van het clubje.. dusja dan moeten we ons wel vermaken met die andere bovengenoemede activiteiten! heel vervelend...
nee maar wel echt lastig dat we nie verder kunnen, maar rustig aan he zoals ze het hier ook doen.. erg vermoeiend soms!

owja pap je kan ook hier komen werken, hier hebben ze ook een XEROX en een veiligheidskundige zullen ze hier vast wel kunnen gebruiken!!! haha dus wanneer kom je??

nou meiden veel plezier met stappen en mij nie vergeten he! haha. ook succes met de wedstrijden, dat mis ik toch wel echt. ik ben nu maar baantjes aan het zwemmen om m'n gewicht een beetje op peil te houden. helaas heb ik hier geen weegschaal zodat ik kan zien hoeveel kilo's ik per dag aankom..

nou ik stop er maar weer eens mee. ik hou jullie op de hoogte van alles.. (bijna alles) foto's volgen nog maar is een beetje lastig want het internet doet het hier niet zo goed waardoor ik maar een paar keer per week op internet kan enja moelijk dus..

succes met de wedstrijden, je werk en andere bezigheden..
kusjes van mij, ennuhh rustig aan allemaal!!

  • 21 April 2006 - 06:10

    Pap:

    Nou Kathelijne, weer een heel mooi verhaal! Ik zal het zwembad thuis maar gaan inruilen voor een iets groter exemplaar of wil je hem boven op je kamer?? En werken in Curacao lijkt me niet verstandig gezien het tempo en de afspraken daar! Als je nog een moeilijk woordje over hebt, wil ik wel ruilen met "viaduct", dat heb ik dubbel. Haha!! Groetjes en nog veel plezier. Pap

  • 21 April 2006 - 15:59

    M&M's &M:

    He Kaatje!!
    Zo te lezen heeft dit meer weg van een luxe vakantie dan een of andere stage.
    Wel leuk.
    Als het zwembad niet past...wij hebben nog wel ergens plek over in de vijver. Dan heeft het monster ook wat meer om naar te kijken.
    Hier begint het in ieder geval lente te worden...eindelijk eens lekker weer om 's avonds buiten te zitten.
    Tot binnenkort!!
    Groetjes daar....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kathelijne

haaiii!!! hier dan eindelijk toch een site van mij!! zo kunnen jullie op de hoogte blijven van alle avonturen....haha!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 16440

Voorgaande reizen:

10 April 2006 - 13 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: