de eerste week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kathelijne maessen - WaarBenJij.nu de eerste week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kathelijne maessen - WaarBenJij.nu

de eerste week

Door: kathelijne

Blijf op de hoogte en volg kathelijne

17 April 2006 | Nederland, Amsterdam

haaa allemaal!!!

nou hier dan de geweldige verhalen over curacao!! haha nee het valt nog wel mee!
de vliegreis is prima verlopen ondanks we een tussem landing hadden op aruba die nergens vermeld stond.. moesten we daar weer een uur gaan wachten! maar verder zijn we heel huids aangekomen. we werden door Douwe opgehaald(de eigenaar van ons park) en zo veilig naar het mooie verblijf gebracht. echt super de luxe.. en dat voor die arme studentjes!!haha we hebben een huisje met 2 slaapkamers een kamer en keuken met natuurlijk tv en internet als dat het doet.. verder zit er een heerlijk zwembad bij.

omdat we toch lekker wilde gaan eten en nog geen auto hadden zijn we op mambo gaan eten, erg lekker en mooi!!! tja maar we moesten met de taxi terug, dat schijnt iets minder te zijn hier.. nou dat heb ik gemerkt, ik mocht voorin..heel fijn! nou nie normaal hoe die gast reed, super hard keek alleen maar de andere kant op en zat boven op andere auto's, dat doen we dus ook nooit meer..

nadat we eindelijk een beetje waren bijgekomen de volgende dag van onze avontuurlijke taxi rit gingen we achter een eigen auto aan, via via hadden we een telefoon nummer gekregen en dus maar meteen gebeld.. nou we hebben een mooie auto hoor.. een ford escort uit het jaar nul.. echt heel erg. en het zal dan ook zo zijn dat de volgende dag die gare bak alweer kapot was, erg fijn! gelukkig dat die kerel hem meteen wilde maken waardoor we dachten nog uit te kunnen gaan.. nou allemaal helemaal opgetut en wel stonden we daar te wachten. helemaal vergeten dat het hier net iets langzamer gaat.. dus uiteindelijk komt hij om 10 ur aankakken en hadden we dus geen zin meer om te gaan, moesten ook nog eten dus maar een broodje in de oven!

gelukkig gaat het nu goed met onze auto, zolang we de gaten ontwijken.. en zijn al wezen stappen op mambo! echt super! wel warm. verder gaat het hier prima, lekker weertje soms een beetje regen. maar goed om te hebben hoor!! ow alleen een beetje veel last van die vieze muggen maar ok. er zitten ook mooie dieren, vogels, van die salamanders vlinders enz
nou de ik hou jullie op de hoogte en laat gerust een berichtje achter! de foto's volgen nog!

xxies kaatje!!

• 17 April 2006 - 07:40

Tom:

Heej Kath.

Klinkt relax daar!!! Geniet ervan daar en have some fun!!!

x Tom

• 17 April 2006 - 08:39

Pap:

Hoi Kathelijne, leuk zo'n site. Kunnen we een beetje volgen wat jullie allemaal beleven. Hebben gisteren lekker gegeten met de familie. Vandaag gaan Mark en ik op trailerjacht! Groetjes pap xxx

• 17 April 2006 - 09:53

Saskia:

Hee Kaatje,

Leuk om je zo te volgen. Ja, we hebben inderdaad lekker gegeten gister, zoals "pap" zegt! Helaas geen foto's, Mark was zijn fototoestel vergeten, slim.
    Nou, geniet ervan, pas je aan aan het leven daar, dus niet te hard werken!
    Groetjes...

• 17 April 2006 - 10:19

2.02 Uit D.:

Ik wacht met smart op de bikinifoto's ;)

• 17 April 2006 - 10:23

E Uit D.:

2.02 en E. komen graag een keer een dagje langs ;) Have fun!Grtz

• 17 April 2006 - 15:00

Lisette:

Leuk om je zo te volgen, want dat msn-en doe ik toch niet. Geniet er nog maar van endoe het rustig aan. O, ja, het eten was inderdaad lekker. Voor herhaling vatbaar als jij er ook bij bent. groetjes, Herman en lisette

• 17 April 2006 - 17:03

Mark & Marleen:

Ha Kaatje !!
    Al gewend aan het relaxed leventje daar?!
    Morgen mogen wij weer aan het werk.
    Gisteren lekker gegeten. Het was erg gezellig.
    Je vraagt je natuurlijk af wat we hebben gegeten.
    Het was in ieder geval voor herhaling vatbaar.

Heel veel plezier...geniet er lekker van en tot binnenkort.

Kusje van Mark, Monster en Marleen

En natuurlijk ook van Herby en alle poezen, katers en de lieve hondjes.

• 17 April 2006 - 18:47

Sneaky:

Ha Flappie!

tnx voor je sms naar deze (oude) man!! ik zal regelmatig ff een kijkje nemen hier!

Gr
    Niek & Bianc

• 18 April 2006 - 09:40

Peet:

hey kaatjuhhh,
    Nice site, zo kan ik alles volgen. Zaterdag zijn we gaan stappen in de zenith en het was erg druk en gezellig, maar de dag erna......vette kater (donker bier he) haha, doen we dus ook niet meer. Toen we zeiden dat we met vier in de taxi zaten kwam eef erna pas achter van oh ja kaatje is er niet bij, normaal met zijn vijven haha. Veel plezier daar en ik hoop snel weer een verhaal van je te lezen wat jullie daar allemaal uit doen!!!

Doei doei
    xxx Peetje

• 18 April 2006 - 09:41

Peet:

bedoel niet uit doen ma doen haha

• 18 April 2006 - 15:20

Ellen:

hey meissie!!!

ben vandaag weer begonnen met werken en was een zware dag nog helemaal bij aant komen van al dat gebak en die paaseieren haha niet normaal ma ja moet straks gaan sporten dus komt dat allemaal weer goed.Het weer hier gaat ook wel alleen nog niet echt zo mooi dat je al van de zon kunt genieten maar gaat langzaam komen als het goed is...???Het stappen zaterdag was wel gezellie maar had ik je al per sms laten weten he nou spreek je snel weer en have fun!!!

XXX el

• 18 April 2006 - 16:34

Tommy Ex Groepsgenoot:

Hey dames,

Hoe ist nou?! Nu bedenk ik me dat ik toendertijd beter mijn best had moeten doen, dan was ik mooi met jullie meegegaan!!! Geniet ervan en tot snel.. Gr xx Tommy

• 18 April 2006 - 20:21

Marieke:

hee allemaal,
    alles goed daar??Trouwens al kakkerlakken gezien of nog niet??Jullie hebben wel een luxe huisje dat hoor ik wel weer.Zo'n stakkers zijn jullie niet. nu ik jullie verhalen lees heb ik spijt dat ik niet bij jullie in het groepje zat.Flink verkleurd??Let in iedergeval goed op jullie spullen, want jatten doen ze er al te graag.Have fun
    groetjes xx Marieke

• 19 April 2006 - 21:16

Marie-Therese En Henk:

Hoi Kathelijne (Kaatje)

Hoest nou? We hebben je site gevonden,en het gaat je goed schrijf je. behalve die kakbak van een(auto)ge moet er ook peut in doen(blond)? Wat gaat het zo leuk we zitten nu ook in jullie landje mee te genieten.En we blijven je volgen.Als het kan. we zijn ff zonder telefoon en internet geweest U.p.c.kastje kapot dat aan de modem zit.ff pech.Nou we zien het wel verder op je site groeten
    en xx van Stefan Henk M.Therese Kemps BAY BAY

• 20 April 2006 - 11:45

Antoinette:

He Kaatje
    Wat super zo'n website. Erg leuk. Leuk ook om alle reacties te lezen! Hier gaat alles zo'n gangetje. Komende zondag wedstrijd in Well. Je hoort het nog wel hoe het gegaan is. Marway heeft nog geen veulentje.
    Geniet ervan en tot mailens!!!
    Groetjes Antoinette en Gé, een een lik van Tjambo, en een hoefje van Taladina en Marway.

• 20 April 2006 - 17:14

Eef En Nien:

Heey Kaatje,

Wat moi wat moi zo'n site!!! blijven we goed op de hoogte wat jullie daar allemaal meemaken! We zijn erg benieuwd naar je eerste foto's, die zullen binnenkort wel komen he!

Hier in limboland gaat alles zijn gangetje, geen spannende taxirit meegemaakt. Nee, wij gaan gewoon naar huis met taxi Hans zoals afgelopen zaterdag, haha.. Verder heel veel succes daar met jullie oldtimer, maar dat zal toch wel goedkomen :-) Als jullie er maar een beetje lief voor zijn!

Hoe gaat t verders met t project? Lukt het een beetje om op gang te komen daar? We hopen het.

We lezen je volgende verhalen wel weer.. veel succes - have fun- ennehh.. tot mails,
    xx van de Twins

• 20 April 2006 - 18:17

Boterbloem:

Ja wie ben ik toch?
    Nou leuk dat je wat avonturen beleefd daar op het eiland. Maar Kath pas maar op dat je niet zo rood wordt als een kreeft. Veel plezier en groetjes uit veldhoven.