beetje laat maar daar is ie dan: week 6 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kathelijne maessen - WaarBenJij.nu beetje laat maar daar is ie dan: week 6 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kathelijne maessen - WaarBenJij.nu

beetje laat maar daar is ie dan: week 6

Door: kathelijne

Blijf op de hoogte en volg kathelijne

29 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

alweer week 6

nou ten eerste echt super leuk al jullie berichtjes!! zo lijkt het net alsof nederland heel dichtbij is! echt heel leuk van iedereen!!

ben een beetje aan de late kant met week 6 want week 7 is alweer bijna voorbij...
we hebben ons concept beleidsplan ingeleverd!!!! ja goed he!!! zijn we ook erg trots op!! nu maar hopen dat school en het GVI het goed keurt. zullen wel een paar aanpasingen komen maar dat is niet zo erg.
dus we hebben het nu een beetje rustig, we moeten nog wel een groepsverantwoording maken.

we hebben de christoffelberg beklommen!! jaja de hoogste berg van curacao en dat is dan maar liefs 375 meter hoog! we moesten eerts met de auto dat park op voordat we bij de berg kwamen, nou dat trok ie maar net... haha in de 1 gingen we omhoog maar we hadden gelukkig een goede chauffeur bij ons!! he jonathan!!
en toen mochten we zelf gaan klimmen.. met behoorlijk wat klimmen, springen, klauteren en rust periodes hebben we er 3 kwartier tot een uur over gedaan om boven te komen! maar het uitzicht was super mooi! daar hebben we dan ook lekker even van genoten, met een heerlijk windje erbij. toen we eenmaal weer beneden waren waren we lekker uitgeput en hebben we daar wat gedronken. daar zaten allemaal suikerdiefjes (vogeltjes) en die voerde ze, ja je raad het nooit..., suiker!! echt heel grappig. ze vlogen er met honderde opaf! we zijn ook nog in het park daar geweest, er zouden grotten zijn enzo maar dat was nie heel bijzonder... onderweg kwamen we wel een paar super grote leguanen tegen!

we zijn ook nog naar westpunt gereden om lekker van een strandje te genieten, deze keer werd het de grote knip! weer erg mooi, veel locals die bijna allemaal aan het barbequen waren! grappig om te zien! daarna hebben we bij de italiaan gegeten. daar zit je aan zee en als je nie uitkijkt ligt de zee op je bord! haha. fc groningen was ook van de partij! gezellig... ze moesten hier voetballen tegen fc suri maar helaas, ze hadden verloren..

maandag hebben we weer afscheid van jonathan het vriendje van fleur genomen..
en dinsdag heb ik samen met loes mam en rita opgehaald van het vliegveld!
ze zitten in het van der valk hotel! leuk hotel alleen de kamers zijn een beetje minder.. behoorlijk vochtig waardoor en glijpartij vaak voor komt! wel een mooi uitzicht op zee, zodat ze alle boten in de gaten kunnen houden!! ik ben er al 2 keer iligaal blijven slapen.. merken ze niks van en mee eten bij het ontbijt mag daar ook al zomaar!!haha
we gaan elke dag heerlijk uiteten met zijn 3'en!! en verder veel winkelen. rita en mam zijn in het slavenmuseum geweest en hebben een rondleiding gehad door punda, zo kunnen ze mij het een en ander vertellen!! haha dan hoef ik dat nie meer te doen! verder is het echt super gezellig en leuk met de 2 dames!!

nou heel vel groetjes vanuit curacao van Rita mam en mij!!! en ik zal een beetje zon naar nederland sturen want ik hoor van iedereen dat het super slecht weer is...
veel liefs van mij

• 29 Mei 2006 - 17:18

Nientjuhh En Eefke:

Hee kaat, we waren inderdaad al n paar keer op de site geweest. Dachten ook al, zou t nu nog steeds week 5 zijn van kaat??? maar nee dus.. je bent er al bijna 7 weken he! Leuk dat Rita en je moeder er zijn!!! Doe ze de groetjes. En kei goed dat jullie beleidsplan al ingeleverd hebben.. goed bezig!!!
    Hier in hollandia is alles verder wel goed, alleen wat natjes. Gister op wedstrijd geweest in panningen. Nou, begon al goed. Moesten met de vrachtwagen op een nogal modderig terrein. Je raad het al...: we kwamen vast te zitten. Erg leuk, not, stonden we daar. Eva moest al snel genoeg rijden.. was dus eff stres. Gelukkig heeft een tractor ons uit de drek getrokken. Verder wel een mooi concours. Eef had alleen met de schimmel gereden, niet in de prijzen gereden. Ik had een best goede dag.. 2e, 3e en 4e. Met Saline 2 en 4, Narlando 3e. Je kon er 2 proeven rijden. Was dus wel tevreden! Verder een rustig weekend gehad. Niet uitgeweest. Veel gewerkt, en zondag vroeg op, vandaar. Volgende week is het pinksteren.. dan gaan we weer ns flink stappen!!!! Heee tot mails, als we weer iets leuks- spannends- geks - of iets anders te vertellen hebben mailen we weer!!!
    Groetjes,
    Janine en Eva

• 02 Juni 2006 - 06:55

2m2 Uit D.:

Stuur maar eens wat zon door ja ;) Schiet echt niet op hier op deze manier!

Veel plezier nog in dat warme oord...

• 03 Juni 2006 - 12:06

Saskia:

Hee Kaatje,

Ben benieuwd naar jullie resultaat van het beleidsplan. Zal nogal gauw goed zijn als nog nooit iets hadden!
    In Eindhoven alles prima. Het weer wordt zelfs weer wat beter en we hebben lekker lang weekend, Pinksteren. Jeroen is veel op de bowling, Pinkstertoernooi, laatste toernooi van het seizoen. Maar ik vermaak me wel, lekker een beetje van de tuin genieten, want die is nu klaar. Ben alvast het een en ander aan het bekijken voor de familiedag.... Komt allemaal goed, regelen we! Doe jullie mam ook de groetjes en geniet nog van de laatste 1,5 week. Tot 14 juni! Gaan we uit eten, oma wist het zelf nog niet, maar vond het geloof ik een goed idee! Lekker in Stiphout...mmmm
    Doei en veel plezier nog, groetjes Saskia en Jeroen.

• 06 Juni 2006 - 10:00

Jonathan:

Ach zo'n goeie chauffeur als jij ben ik nou ook weer niet.. Wie is hier nou de trucker?! haha.

Hopelijk heb je het goed naar je zin gehad met je ma en rita. Misschien had je ze ook het topje van de Christoffel moeten laten zien. je kende de weg toch al..

Geniet nog maar van de laatste dagen daar want hier in Rooy wordt het er niet echt veel beter op!

Ik zie je wel weer in de koets en dan zeg ik wel even hallo! ;o)

X Jonathan

• 07 Juni 2006 - 12:51

Mark & Marleen:

Ha kathelijn !

Nog even lekker genieten daar. De tijd vliegt voorbij.
    Voor Ine zit de vakantie er weer op, maar...ze heeft het goed naar haar zin gehad zo te horen.
    Wij zijn voor de laatste examens aan het blokken en dan...eindelijk vakantie!
    Bedankt voor het sturen van de zon, want de zomer is eindelijk in aantocht, temperaturen van 20 tot 25 graden...jippie!
    Groeten aan de meiden en wij zien jou a.s. dinsdag weer.