het was me weer een weekendje... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kathelijne maessen - WaarBenJij.nu het was me weer een weekendje... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kathelijne maessen - WaarBenJij.nu

het was me weer een weekendje...

Door: kathelijne

Blijf op de hoogte en volg kathelijne

24 April 2006 | Nederland, Amsterdam

nou nou ik heb het weekend weer overleefd!!
zaterdag ben ik met de dolfijnen wezen zwemmen!! echt zo super gaaf!! nie normaal! wat die allemaal kunnen, ze voelen een beetje als rubber.. maar ik heb dus met de gezwommen, een rondje laten draaien, tussen 2 dolfijnen gehangen en dat ze me me trokken!!erg gaaf!! uhm owja ze hebben over een buis gesprongen tja ze kunnen echt heel veel.. en als het nog een keer zou kunnen zou ik het zomaar doen!! ga in nederland maar eens kijken of ik geen training kan doen met ze!!!

's avonds zijn we bij de kennis van een kennis van fleur geweest.. lekker omslachtig!! die had ons uitgenodigt om te komen eten en daar staan we natuurlijk altijd voor open! nou en grote beestenbende daar. stuk of 8 honden, 4 katten, kanaries en MUGGEN!!! op elke kuit 28 muggenbulten... ja ik had een rokje aan..
maar verder super gezellig en gastvrij echt heel leuk!!

nou en dan komt het!!! vandaag met de insulinde (het schip!!) mee naar klein curacao...om 6.20 moesten we aan boord zijn, lekker vroeg op zondag morgen!maar toen een grote hel op de heenweg..
we hadden ons goed voorbereid want het waaide het hele weekend al flink dus hadden we reispilletjes gekocht! nou en of we die nodig hadden. we waren net aan het varen en het ontbijt stond klaar dus aanvallen maar... ik samen met eef de broodjes gaan halen voor iedereen en daar ging het avontuur.. ik kwam met de broodjes terug en lijk wit he!! de buurvrouw zei van gaat het wel.. nee dus!! dacht echt ik ga van mijn stokkie.. dus rutig gaan zitten in het midden van de boot aan de rand want ja voor het geval... nou gelukkig is dat nie nodig geweest maar echt waar ik heb me nog nooit zo rot gevoeld op de boot... en later zag ik de een naar de ander over boord hangen, eg lekker.. de heenreis duurde 4 en een half uur ongeveer.. nie normaal en ik maar hopen dat we er waren.. oh zo k#t!!! nie normaal, maar ik heb het allemaal binnen gehouden gelukkig.en dat kunnen er nie veel zeggen..
verder was het natuuurlijk een super mooi strand, het bounty strand!!haha
lekker gesnorkeld daar en aanboord een heerlijke barbeque gehad! nee dat was echt lekker, daarna nog even op het strand.
nou de terugweg was gelukkig stukken beter, we zijn op de zeilen terug gegaan dus zonder motor erg relax! en niemand die nog overboord hing!!

nou de auto hebben we verder geen vorderingen mee... schiet dus nie op..

morgen gaan we een kijkje nemen in het huis voor tienermoeders, lijkt me zeer interessant! en de rest van de week kunnen we als het goed is en de afspraken lopen volgens plan aan de slag met ons project!!!

nou ik typ snel weer de nieuwe verhalen. en wat betreft de foto'"s: hier de beloofde bikini foto!!haha wie en ik???
daaaaaaaaaag

  • 24 April 2006 - 09:47

    Marieke:

    zo zo, dat ziet er wel mooi uit, zeg. Ik heb ok de neiging om er naartoe te komen. Gaaf van die dolfijnen!!Zo te horen hebben jullie het allemaal prima naar jullie zin. Het begint hier nu langzamerhand mooier weer te worden, dus als jullie terugkomen is het hier ook wel warm. Hoor wel weer iets van jullie.

    liefs marieke

  • 26 April 2006 - 13:53

    Niek:

    ha flappie

    leuke foto's!!
    wij hebben net 2 mooie dagen gehad, maar voor het weekend (koninginnedag) is er geen warm weer voorspeld:-(

    heb zelf weekendje weg met de zaalvoetbal, komt goed!

    viel spass daar

  • 28 April 2006 - 12:57

    2m2 Uit D.:

    BIKINIFOTO'S OLE OLE!

    Ik zal de andere helft van het onafscheidelijke duo eens ff rap inlichten over dit heugelijke feit! Dit mag die niet missen. héhé.

    Veel plezier nog!

  • 30 April 2006 - 14:19

    E. Uit D.:

    In navolging op het bericht van 2m2 uit D. Een heugelijk feit is het zeker!Bedankt voor het inwilligen van het gezamelijk verzoek uit D! haha Veel plezier nog!!Wij zullen ons gaan beraden over het volgende verzoek haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kathelijne

haaiii!!! hier dan eindelijk toch een site van mij!! zo kunnen jullie op de hoogte blijven van alle avonturen....haha!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 16443

Voorgaande reizen:

10 April 2006 - 13 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: